Nova zmaga, že četrta v nizu

Danes so člani pričakovano že drugič premagali ekipo AKK Branika. Tekmo so suvereno odpeljali od začetka do konca in niti za trenutek ne dali dvomiti, da ne bi zmaga ostala doma.

Lastovka Domžale : Branik Maribor

102 : 62
(27:11, 24:17, 30 :18, 21:16)

Gledalcev: 50
STATISTIKA

(povzeto po slovenska-kosarka.si)

 Lastovka je v izvrstni formi, to je potrdila tudi včeraj. Branik se je pred dnevi okrepil z dvema izkušenima igralcema, ki pa včeraj še nista zaigrala. Domača ekipa je prepričljivo dobila 1. četrtino (27:11), tudi v nadaljevanju tekme pa je njena prednost le naraščala. Po 20 minutah je prednost izbrancev Tomija Poplatnika znašala že 23 točk (51:28). Tudi v 2. polčasu gostje niso nudili resnega odpora. Domžalčani so neusmiljeno polnili mariborski koš, na koncu pa je izid znašal 102:62. Oba trenerja sta ponudila minutažo vsem 12 igralcem. Pri domačinih se je vseh 12 igralcev vpisalo med strelce. Med njimi je najbolj izstopal Klemen Balažic, ki je 23 točkam dodal 8 skokov in 1 podajo. Na nasprotni strani sta bila v napadu razpoložena le Sandi Skrbinšek (19 točk) in Žiga Dobrin (16 točk). Po dolgem času je na parket stopil Mića Gavrić, ki je v 30 minutah dosegel 2 točki in 3 podaje.

Tomi Poplatnik, trener Lastovke: “Zaslužena zmaga moje ekipe. Že od začetke tekme smo bili agresivni. Braniku nismo dovolili, da bi se razigral oziroma dobil voljo. Priložnost sem ponudil vsem igralcem, ki so dobro izkoristili svojo minutažo. Zadovoljen sem s tekmo, čeprav moramo še določene stvari še popraviti. Mariborčanom želim veliko sreče v nadaljevanju sezone in da bodo dosegli zmage.”

 

PREMISLEK

S to zmago je Lastovka zasedla 4. mesto nalestvici in se počasi vrača v ritem zmag.
NAslednji teden odhajamo na gostovanje v Portorož, kjer se bomo pomerili proti pravkar prvikrat ranjenemu levu – ekipi Splošne plovbe. Verjamemo v možnosti za zmago, obljubljamo hud boj. Če bo dovolj za uspeh pa bomo videli v soboto ob 20. uri v Portorožu.

PR

Medijski predstavnik KK Lastovka.

Comments are closed.